(Voldoende)
De door jullie voorgestelde schoonmaakster reageert niet op mijn berichten/uitnodiging kennismaking
Vervelend om te lezen, wij hebben de hulp hierop aangesproken. Wij hebben jouw aanvraag inmiddels weer in behandeling genomen. Wij hopen dat wij snel iemand voor je zullen vinden.
(Voldoende)
Schoonmaker heeft niet gereageerd op mijn bericht.
Als je niet langer wenst te wachten op contact, kun je via jouw account de match afwijzen, wij gaan dan op zoek naar een nieuwe hulp.
(Uitstekend)
Snelle behandeling, snel geholpen
Hoi Yoscha, Wij vinden het erg fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over onze dienstverlening. Groeten Hans.
(Zeer slecht)
(Ruim onvoldoende)
Snelle zoektocht
(Zeer slecht)
Snelle reactietijd mail. Inschrijving vlot.
Jammer om te lezen dat u onze website en service op deze manier heeft ervaren. Wij zijn binnen bepaalde werktijden telefonisch bereikbaar en hebben u ook een telefoonnummer gegeven via de mail. Wij proberen er zo veel mogelijk voor om u snel te kunnen voorzien van een geschikte kandidaat. Onze algemene voorwaarden staan omschreven op onze site en zijn er geen verborgen kosten. U kunt deze nogmaals lezen op www.ikzoekeenschoonmaakster.nl/kosten.
(Zeer slecht)
Geen
We hebben uw feedback in goede orde ontvangen. We vinden het vervelend dat u zo ontevreden bent. U geeft aan dat we nog nooit van no cure, no pay hebben gehoord. Er wordt echter pas een rekening gestuurd op het moment dat we iemand voor u hebben gevonden. We gaan dan ook in opdracht van u aan de slag. U wordt ook gevraagd om hiermee akkoord te gaan voordat u uw aanvraag kan indienen. Na het indienen van uw aanvraag hebben we u ook aangegeven dat de factuur ontstaat op het moment dat we een hulp voor u zouden vinden. Daarop hebben we niet begrepen van u dat dat niet de bedoeling was, dus zijn we voor u op zoek gegaan. Ik heb het even nagekeken, en binnen twee dagen hebben we u iemand voorgesteld. U gaf op dat moment aan zelf al iemand gevonden te hebben en van onze dienst te willen af zien. Dat is overigens niet hetzelfde als dat deze niet geleverd is. We vinden het erg jammer dat het zo is gelopen.
(Slecht)
We vinden het heel jammer dat u ontevreden bent over onze diensten. Helaas hebben we u maar één hulp mogen voorstellen die bovendien bij acht mensen aan de slag is via ons. Wij verzamelen geen referenties (deze kan u overleggen met de hulp) maar zodra we klachten ontvangen kan iemand niet meer via ons aan het werk. We proberen dan ook zo duidelijk mogelijk aan te geven waarom we de kosten in rekening brengen op het moment van het voorstellen van de eerste kandidaat. We kunnen namelijk niet goed genoeg nagaan of iemand al dan niet daadwerkelijk aan de slag gaat. We zijn blij dat we er verder wel met elkaar uit zijn gekomen en vinden het jammer dat we geen goede partners voor elkaar blijken.
(Zeer slecht)
geen sterk punt
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!