(Slecht)
Ik heb nog geen schonmaakster oa om reden dat ik een hekel heb aan internet en dat om de klipklap een mening gevraagd wordt
Hallo meneer/mevrouw Baerts, Volgens onze gegevens is er inmiddels wel een hulp bij u gestart, wij hopen dat dit naar wens is. Mocht er nog iets zijn dan vernemen wij dit graag. Groeten Hans
(Onvoldoende)
Snelle reactie
Hallo Janneke, Wij vinden het fijn dat u tevreden bent met de snelle reactie, helaas pas het cijfer dat u geeft niet bij de rest van uw review, kunt u dit nog toelichten? Groeten Hans
(Uitstekend)
Er werd snel hulp aangeboden. Toen de kennismakingsafspraak met de hulp niet doorging, werd er snel gereageerd.
Hoi Tea, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de door ons verleende diensten. Mocht er verder nog iets zijn dan vernemen wij dit uiteraard graag. Groeten Hans
(Onvoldoende)
TWee keer aangemeld twee keer dezelfde hulp aangeboden gekregen, hoewel de eerste keer al afgewezen. Kijken ze wel naar reacties?
Hallo R. van Nimwegen, U heeft zelf via 2 verschillende websites een aanvraag ingediend, wij kunnen helaas niet beoordelen op basis van uw aanvragen of u 1 of 2 kandidaten wenst. Waarom dient u een 2e aanvraag in als u maar 1 keer hulp wenst? het dubbele account is inmiddels kosteloos geannuleerd. Groeten Hans
(Bijna voldoende)
Hallo Greetje, Vervelend om te lezen, dat u zo'n vervelende ervaring heeft gehad met de voorgestelde kandidaat. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de geboden oplossing. Groeten Hans
(Zeer slecht)
Na veel weken eindelijk een match. Nog voor je een gesprek kunt inplannen krijg je al een factuur
Beste familie Van den Berg, Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze diensten, de factuur die u ontvangt is voor de diensten die wij hebben verleend en ontvangt u altijd bij het voorstellen van de eerste kandidaat. Met het voorstellen van een hulp is onze zoektocht namelijk afgerond, mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor u, dat is allemaal onderdeel van uw abonnement bij ons. Gedurende de looptijd van uw abonnement bij ons, kunt u ons zo vaak u wenst de opdracht geven om vervangende hulp voor u te zoeken. De eventuele werkzaamheden van de kandidaat staan los van onze dienstverlening, u betaald de hulp hiervoor namelijk afzonderlijk een uurloon. Vanwege uw ontevredenheid hebben wij inmiddels uw abonnement beëindigt, indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag. Groeten Hans
(Slecht)
Ik heb mij alleen ingeschreven en ik kreeg meteen betaal verzoekjes dat ik mijn abonnement moest betalen. Maar het lijkt mij dat dit pas ingaat als je een schoonmaakster aanneemt? Ik wil mij meteen uitschrijven. Want de eerste schoonmaakster die reageerde was pas 16 jaar. Sorry ik heb liever alleen ervaren schoonmaaksters in mijn huis.
Hoi Floor, Het abonnement start zoals vermeld in de door jou geaccepteerde voorwaarden zodra wij iemand hebben voor gesteld, het aannemen van deze persoon is geen vereiste hierin omdat de werkzaamheden van deze specifieke kandidaat niet onder onze dienstverlening vallen. Als de hulp gewerkt heeft betaal je altijd zelf rechtstreeks uit aan de hulp namelijk. Inmiddels is jou account al geruime tijd geleden verwijderd zoals gevraagd, helaas heb jij dit niet vermeld in een aangepaste review. Mocht jij alsnog tevreden zijn met de geboden oplossing kun jij deze review altijd nog aanpassen. Groeten Hans
(Zeer slecht)
Would not recommend at all .
Hallo Edolene, Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Wij hebben namelijk 3 maanden lang in uw opdracht gezocht naar een schoonmaakster, in deze periode hebben wij maar liefst 6 geschikte kandidaten voor gesteld. U heeft deze stuk voor stuk afgewezen zonder de aanvraag aan te passen of aan ons door te geven wat de reden was van afwijzing. Als wij niet weten wat er scheelt of wat er niet vermeld is in uw eisen kunnen wij daar ook geen rekening mee houden. Al die tijd heeft u niet betaald voor de diensten die u wel degelijk geleverd zijn. Wij hebben vervolgens bij zeer hoge uitzondering uw abonnement beëindigt omdat wij er uiteraard naar streven om iedereen tevreden te houden en wij liever tijd besteden aan klanten die wij netjes communiceren met ons. Hans
(Voldoende)
Indien een schoonmaakster niet langer beschikbaar is duurt het soms even voor er vervanging is, maar uiteindelijk komt het toch goed en dat is uiteraard het belangrijkste.
Hallo Maurits Jan, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft met onze diensten. Groetjes Hans
(Voldoende)
Ze werken volgens een vast systeem.
Hallo Liesbeth, Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Groeten Hans
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!