(Voldoende)
Het idee van een verbindende dienst is leuk maar 12,50 per uur is te weinig als ze daarvan ook nog geld moeten afdragen aan de belasting
Indien u de hulp een hoger uurloon wilt betalen is dit uiteraard mogelijk. U kunt dan het nieuwe uurloon aan ons doorgeven. Wij zullen dit dan aanpassen.
(Uitstekend)
Nadat ik me had aangemeld kreeg ik binnen 3 dagen een werkster aangewezen. Na een gesprek met de werkster is zij een week later bij mij begonnen en dat is heel goed bevallen. Dus dik tevreden.
(Onvoldoende)
Ik ben erg teleurgesteld in de houding van de organisatie. De organisatie is niet geïnteresseerd in berichten dat hun "werknemers" niet opkomen dagen. Behalve dat je direct afscheid kan nemen en een ander kunt zoeken. Door het abonnement heb ik hier iets andere verwachtingen bij. Nu 2 keer teleurgesteld door het niet op komen dagen van medewerkers.
Spijtig om te lezen dat u zo denkt. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zijn dus ook zeker wel geinteresseerd als een hulp de afspraken niet nakomt, zodat wij ook gepaste actie kunnen ondernemen richting deze hulp.
(Onvoldoende)
Ruim 3 weken geen match ontvangen. Eerdere match reageerde niet. 2 van de 6 "matches" hebben daadwerkelijk kunnen werken. een succesfactor van 33,3%...
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
(Uitstekend)
Op korte termijn had ik een schoonmaakster nodig. Na mijn inschrijving kon ik dezelfde dag nog een afspraak maken met een schoonmaakster.
(Goed)
Snel, professioneel, een aanrader
(Goed)
Was even wat onbegrip over de manier van werken, maar uiteindelijk werd er wel geleverd. In tegenstelling tot enkele andere, en vergelijkbare, services die nog steeds proberen te bemiddelen (maar niets kunnen vinden).
(Slecht)
Ten eerste was ik heel duidelijk in wanneer ik de huishoudelijke hulp nodig heb. Koppel jullie mij eerst aan 2 kandidaten die geen eens kon beginnen wanneer ik wou! Tijdverspilling is het dan wanneer je achterkomt dat ze niet eens kunnen!
Spijtig om te lezen dat dit zo is verlopen. Elke hulp die wij aan u voorstellen geeft bij ons aan wel aan uw wensen en eisen te kunnen voldoen. Indien zij vervolgens u wat anders zeggen, dan is dit uiteraard erg vervelend voor u maar ook voor ons. Wij horen dit dan ook graag, zodat wij gepaste stappen kunnen ondernemen naar deze hulpen toe.
(Slecht)
Hallo heb geen gebruik gemaakt nu een aanmaning liggen van jullie misschien voortaan iets meer goeie info geven aan klanten
Spijtig om te lezen dat onze voorwaarden niet duidelijk voor u zijn geweest tijdens inschrijving, wij proberen alles zo duidelijk en transparant mogelijk weer te geven. Mocht u hier nog tips voor ons over hebben horen wij dit uiteraard graag.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!