(Slecht)
Wij doen ons best een goede hulp aan u voor te stellen.
(Uitstekend)
Bedankt voor uw review.
(Uitstekend)
Ik heb de hulp vandaag 26 april voor het eerst ontmoet en hij weet Van aanpakken.
(Bijna voldoende)
Ik heb nog geen schoonmaker gevonden of de eerste factuur is al binnen
(Voldoende)
Nu zou ik het bedrijf (nog) niet aanbevelen. Als het wat langer loopt vraag ons nog een keer
(Onvoldoende)
Vervelend om te lezen. Wij doen ons best een goede hulp aan u voor te stellen.
(Voldoende)
Verder nog geen oordeel, even afwachten als ze een keer is komen poetsen.
Bedankt voor review.
(Slecht)
Beter bereikbaar via telefoon!
Bedankt voor uw review. Wij zijn zowel via de mail als telefonisch bereikbaar en vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde hulp. Wij gaan altijd opzoek met uw aanvraag. Wij hanteren een vast uurloon om het betaalbaar te houden.
(Slecht)
Tot 2 keer toe een schoonmaakster aanbevolen die niet kwam opdagen en wel commissie op willen strijken.
We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over zowel de hulp als onze service. Echter zijn wij sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van onze hulpen in uw omgeving. Wij doen dan ook zoveel mogelijk ons best een goede match te maken. Indien u de hulp afwijst via uw account zoeken wij dan ook graag een nieuwe kandidaat voor u!
(Bijna voldoende)
Bedankt voor uw review. De reden dat wij de factuur leveren met de eerste gegevens van de kandidaat is omdat uw abonnement en garantie op dat moment in gaat. Mocht het niet klikken met de hulp zoeken wij graag een nieuwe kandidaat voor u. Binnen uw jaar garantie. Wij berekenen namelijk ook kosten voor de zoektocht naar een hulp.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!