(Goed)
Morgen komt ze voor het eerst werken.
(Bijna voldoende)
Jammer dat hij zo slecht nederlands spreekt. Mijn (en zijn) engels zijn niet echt goed. Ik wil hem een kans geven en hoop op een vaste verbintenis.
Wij hopen ook op een lange verbintenis, mocht de taal toch een probleem blijken dan vernemen wij het graag en kunnen wij altijd nog op zoek naar iemand anders.
(Goed)
Er wordt goed werk geleverd
(Uitstekend)
Heel transparante
(Goed)
Goed, blij mee
(Onvoldoende)
Kandidaat kan niet opdagen, belde niet en was zelf ook telefonisch niet bereikbaar. Gaf online aan niet meer geïnteresseerd te zijn in schoonmakers. Toen kreeg ik online de mogelijkheid mij af te melden voor ikzoekeenschoonmaakster. Heb dat aangeklikt. Krijg ik ruim een maand later een rekening van hen. Ik meteen een e-mail gestuurd. Krijg ik dan te horen dat ik me niet af kan melden, en nog een jaar abonnementsgeld moet betalen, terwijl ze zelf online aanboden dat ik me af kon melden. Dus: Geen schoonmaakster Geen afmelding zoals beloofd Wel mij een jaar laten betalen. Ik raad echt af om hierop in te gaan.
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
(Zeer goed)
Alles verliep soepel, snel iemand gevonden, al snel een kennismaking en een halve later gaat ze beginnen. Over de kwaliteit van schoonmaken kan ik nog niets zeggen want de 1e x schoonmaken moet nog komen.
(Zeer slecht)
Let op, je zit aan een abonnement vast. Ook als je toch geen schoonmaakster wil. Wij hadden ons bedacht en wilden toch geen schoonmaakster, maar dit bedrijf probeert je dan te houden aan abonnementsgeld van 16 euro per maand! Ook als je er dus van afziet. We hebben dit meteen na de eerste aanbieding al aangegeven, maar toch proberen ze je aan je abonnement te houden.
Het abonnement sluit je inderdaad af bij het indienen van de aanvraag, mensen die geen schoonmaakster willen doen over het algemeen geen aanvraag. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om te annuleren binnen de 14 dagen van het herroepingsrecht, dit is niet gebeurd vandaar dat wij je houden aan het abonnement om zo een gedeelte van de gemaakte kosten retour te krijgen. Mochten wij mee kunnen denken aan een oplossing neem je dan even contact op? Uit de recente mails bleek niet dat u daarvoor open stond.
(Goed)
We gaan het proberen
(Zeer goed)
Social cliënten
(Zeer slecht)
Erg slecht dit onbetrouwbaar en een geldverspilling.
Wij betreuren dat jij het noodzakelijk vind om dit over ons te delen, wij hebben namelijk voor het indienen van jouw aanvraag duidelijk aangeven wat onze voorwaarden zijn om te zoeken. Hier ben jij akkoord mee gegaan, indien jij niet akkoord was gegaan waren wij namelijk nooit gaan zoeken. Wij hebben in totaal 12 kandidaten voorgesteld die volgens onze gegevens allemaal konden voldoen aan de door jou opgegeven eisen en criteria. Helaas heb jij geen enkele van deze kandidaten uitgenodigd voor een kennismaking. Omdat wij wel kandidaten hebben voorgesteld dien jij uiteraard wel te betalen voor onze dienstverlening.
(Zeer goed)
In eerste instantie meldde zich geen schoonmaakster, maar na een tip van de website is het toch gelukt.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!