(Slecht)
Er wordt niet goed naar je aanvraag gekeken. Er wordt ook niet goed duidelijk gemaakt voor je je aanmeld dat je verplicht dat bedrag van 29 euro zoveel moet betalen.
Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met uw eisen en wensen omtrent het vinden van een geschikte hulp. Op onze site word meerdere malen gesproken over de bemiddelingskosten die wij in rekening brengen, als wij voor u op zoek gaan naar een hulp. Zelfs voor dat u uw aanvraag bij ons indient vragen wij nog of u akkoord gaat met de bemiddelingskosten. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u het op deze manier heeft ervaren. Wij bedanken u voor uw feedback en zullen dit meenemen.
(Goed)
Doet wat het belooft te doen.
(Uitstekend)
Super snel resultaat
Bedankt voor deze feedback!
(Slecht)
Waarom een factuur van 33 euro?! 2 uur zoeken voor een schoonmaker? Meer een verplichting om een abonnement te nemen via dit bedrijf. Heel slecht georganiseerd.
Vervelend dat er onduidelijkheid is over de factuur. U betaalt ons eenmalig bemiddelingskosten, de hoogte hiervan is afhankelijk van het aantal uur hulp dat u nodig heeft. Vervolgens heeft u een jaar garantie waarin wij opzoek kunnen gaan naar een hulp voor u als u dat wenst. U neemt dus geen abonnement bij ons af.
(Uitstekend)
Binnen een week een nieuwe schoonmaakster gevonden. Super snelle service!
Wat fijn dat het nóg sneller ging dan dat u had verwacht! We wensen u een fijne samenwerking.
(Slecht)
Er is geen match omdat het de aangeboden persoon niet klopte bij de opgegeven wensen. Toch zijn we tijdens onze vakantie meerdere malen lastig gevallen om toch te betalen. Helaas maakt het wel of niet hebben van een match niet uit voor dit bedrijf
We vinden het erg jammer dat u lastig bent gevallen om toch te betalen. Dat is niet de bedoeling. Natuurlijk vinden we het wel belangrijk dat er een match is. Daarom hebben we u ook een nieuwe kandidaat voorgesteld. Vervelend dat dit in uw vakantie viel. Uiteraard hopen dat u een klik heeft met deze kandidaat.
(Uitstekend)
Lekkere snelle service
(Slecht)
Er gebeurt niets, er is geen direct contact mogelijk, mijn e-mails worden niet gelezen. Nadat pas na een week, van ik mijn eerste en enige sollicitante had gehoord, kreeg ik direct een rekening. De dame in kwestie kwam niet opdagen op de afspraak. Wel kreeg ik nog een e-mail van u, dat u direct weer aan de slag zou gaan om voor mij te zoeken, maar daarna heb ik niets meer van u gehoord. Nu kreeg ik weer een e-mail, om te vragen of ik met mijn sollicitante wel of niet een klik had. Nou nee, dus, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Ik zou het bijzonder op prijs stellen, als u mij zou bellen, dan kan ik dit met u overleggen. Zo werkt het niet. Dus, ik wacht op uw telefoontje, liefst op 0341-415140 of zo nodig mobiel: 06 83170505, en zo spoedig mogelijk.
Onze emails worden wel degelijk gelezen en we doen ons best deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit lukt niet altijd te zelfde dag. Verder kan het voorkomen dat het langer duurt dan gewenst voordat we iemand voorstellen. Dit is afhankelijk van waar, voor hoe veel uur en op welk moment u uw aanvraag indient. We zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen. Verder zijn we op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10.30-12.30 en van 14.00-16.00 op telefoonnummer 088-4303087. We nemen alleen per mail contact op. We hebben vandaag pas van u begrepen dat het niet door ging.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!